Sunday, August 18, 2013

RAYA WITH MR D


2013 Tahun bersejarah utk saya ! coz thn ni raya wif MR.D....  MR.D stand for? ahak ! rahsia~~~ :p
malam raya masing-masing sibuk kemas rumah.. and disebabkan keletihan sebab balik kerja terus balik rumah (port dickson) then kene kemaskan rumah pula and disebabkan itu ! kami bangun lewat pada pagi raya ! oh damn ! kelam kabut jugak pagi tu coz saya kene siapkan baju dia~ first time gosok baju untuk suami... yang dia lak.. bangun-bangun terus mandi then agak cuak jugak sebab cari baju melayu dia tak jumpa?? haha! dont worry saya dah siapkan semua.. heeee (peace !) :)

yah ! totally im happy coz saya dapat baju raya dari jovian mandagie ! thx for the baju kurung sayang...

first raya di port dickson sebab rumah saya actually tak meriah sangat pun bila raya ni~ nasib keluarga mertua memahami.. kan... petang raya baru balik muar kampung halaman MR.D... memang meriah jugak la kat sana.. sebab keluarga dia besar okay ! adik beradik mak dia dah 13 org.. ayah dia pun macam tu jugak... haha ! then bila malam sedara dia yang muda-muda ni ajak karoke.. yeah ! saya memang on ! haha.. malam tu booking bilik sampai 4 or 5 bilik kurang pasti... agak-agak korang dapat bayang tak? weheee.... best kan !  and di hari raya ni saya dapat hadiah ! 

haha!  dah besar pun dapat bear lagi kan?? saya memang suka bear...aggaagaaga ! dia belikan bear sebab bear lama buat dia bersin je.. haha.. nasib awak la mr.d dapat wife yang macam ni.. but thx sgt-sgt utk bear ni ! love much taw x ! hahaha kecoh kan... ! hahaha.. do i care?! awwwwww...
okeyh ! yang ni gambar saya dengan my husband 
dia dah makin berisi kan? orang kata pandai bini dia jaga dia.. walhal bini dia masak pun ******** sensored sikit.. coz sensitive..  haha ! saya tak pandai masak la sayang.. masak simple2 boleh la.. okayh ! rasa sampai sini je untuk harini... selamat hari raya maaf zahir dan batin :) 

No comments:

Post a Comment