Tuesday, November 29, 2011

Diari ^^

Diari..
Sorry dah lame tak tulis kat diari nie... huhuhuhu sebab korang pun taw aku jarang menulis diari ni.. menulis pun ikut mood... kalau rajin.... rajin laa aku mengayat kisah-kisah benar ni okeyh.. hehe :) 
pertama sekali.. 
kalau korang nk taw.. 
aku dh dpt keje... yay2..
buat mase ni aku dapat jadi kerani.. yela.. orang yang fresh graduate nie memang layak untuk keje sebagai kerani dahulu kan.. hehe.. tak kisah laaa ape pun..janji keje yang halal... and dapat tambahkan pengalaman... 
hee x sabarnye nak tunggu hari konvokesyen.. 
seronok jugak bila zaman belajar ni..
tp bila dah dapat keje nie..
pun seronok jugak...tiap-tiap bulan waaaa dpt gaji maaa! hehe (mata duitan kan)
btw i still confuse...
nk sambung study ataw x...
actually aku dah pun apply tmpt belajar.... ^^
and... tak taw laaa dapat ke tak...
and aku belum dapat buat keputusan lagi...
teheee..
tengok lah macam mane nnti..

kat sini aku nak kongsikan gambar-gambar waktu aku bekerja!  tgk laaa eyhh... tapi tak banyak pun.. sile-silelah tengok..hehe

ni lah dier, yang selalu aku buat surat menyurat ataw cari tender sume ^^.. tapi dah terpampang facebook kat situ..! okey aku curik tulang kejap... hahaha.. xoxo


yang nie ialah table khas untuk cik najwa.. hehee tapi meja nie aku buat untuk bace magazine.. huk2.. sebab buat mase ni bos takde keje lagi nak bg selain menaip surat.. okey jangan tekejut.. bos aku bg aku buat ape je kat office nie.. asalkan stay kat office.. hehe.. baek lah menurut perintah..haha..kadang2 rase macam jadi guard office jugak.. hehe keje bahagian contractor nie kadang-kadang tak tentu..bila dapat project ja busy.. tp bila takde... goyang kaki laa dlm office... ^^


ada dua jaa gmbar dlm office nie.. nnti kalau dapat pergi site.. aku share lagi ea! thanks sebab membace! heee nk tidur dah.. esok kene keje lgi..bye2 !! 




No comments:

Post a Comment